Support on
Support on Demand (SOD)
Naast onze andere diensten ontzorgen wij ook het onderhoud en support van IT-omgevingen. Hierbij zijn de woorden ‘on demand’ belangrijk, aangezien we volledig werken vanuit de unieke wensen en behoeften van jouw bedrijf. Zo verrichten wij bijvoorbeeld werkzaamheden op basis van call-out, beheren wij de IT-omgeving, monitoren wij 24/7, voeren we (automatisch) updates uit of ondersteunen we bij personele onderbezetting. Wij doen dit ook in samenwerking met bestaande IT-afdelingen.
Minimizing downtime
Downtime in een IT-omgeving kan aanzienlijke negatieve gevolgen hebben voor de bedrijfsvoering. Het vertaalt zich rechtstreeks naar verlies van productiviteit, inkomstenverlies en eventueel reputatieschade. Support on Demand (SOD) speelt een cruciale rol bij het minimaliseren van downtime door reactieve en proactieve handelingen te combineren. In het geval van onverwachte problemen bieden we support op call-out. Daarnaast kunnen we eventuele problemen door middel van 24/7 monitoring voorkomen, voordat ze kritiek worden.
Our SOD Services
Bij ITisit hebben we SOD onderverdeeld in drie contracttypen: A, B en C, gebaseerd op de reactiesnelheid. Daarnaast bieden we SOD M aan, een ondersteunende dienst die monitoring verzorgt en de andere drie diensten ondersteunt. De reactiesnelheid is een indicatie van de maximale reactietijd, aangezien we bij ieder contract zo snel mogelijk reageren op basis van beschikbaarheid.
A
Support on Demand
- Reactiesnelheid binnen twee werkdagen
- Oplossen storingen
- Beheer IT-omgeving
- Updates uitvoren
- Advies op klantniveau
- Ondersteunen bij organisatieverandering
- Ondersteunen bij personele onderbezetting
B
Support on Demand
- Reactiesnelheid binnen één werkdag
- Oplossen storingen
- Beheer IT-omgeving
- Updates uitvoren
- Advies op klantniveau
- Ondersteunen bij organisatieverandering
- Ondersteunen bij personele onderbezetting
C
Support on Demand
- Reactiesnelheid binnen vier uur
- Oplossen storingen
- Beheer IT-omgeving
- Updates uitvoren
- Advies op klantniveau
- Ondersteunen bij organisatieverandering
- Ondersteunen bij personele onderbezetting
M
Support on
demand
- 24/7 monitoring van de IT-omgeving
- Proactief problemen oplossen
- Proactief updates en patches uitvoeren
Monitoring and proactive work
SOD M, onze monitoringdienst, wordt bijna altijd in combinatie met SOD A, B of C aangeboden. We monitoren technisch, gebruiken stoplichtinformatie (rood, geel, groen) om problemen te identificeren en nemen proactief maatregelen om eventuele zorgen aan te pakken.
Customization
Onze SOD-diensten zijn flexibel en aanpasbaar aan de behoeften van de organisatie. Wij streven naar maatwerkoplossingen, waarbij we samen met onze klanten de wensen, eisen en benodigdheden in kaart brengen en deze naar wens invullen. Zo zijn onze SOD-contracten aan te vullen met andere diensten, zoals een migratie naar de Cloud, support rondom Microsoft 365 of het implementeren van een nieuwe IT-infrastructuur.
Communication
and reporting
Transparantie is bij ons van groot belang. Periodieke besprekingen met onze klanten en duidelijke facturatie zorgen ervoor dat onze klanten op de hoogte zijn van onze werkzaamheden. Daarnaast kunnen onze klanten ons op elk moment bereiken voor vragen. De activiteiten die wij verrichten worden vastgelegd in een Support Overeenkomst. Dit brengt helder en duidelijk in kaart welke afspraken we gezamenlijk over het beheer op afroep hebben gemaakt. Desondanks zullen wij ons nooit verschuilen achter de kleine lettertjes in een contract en gaan wij tot het uiterste om de best mogelijke support te garanderen.
Contact
Klaar om de kracht van maatwerk IT-oplossingen te ervaren? Neem vandaag nog contact met ons op en optimaliseer de IT-infrastructuur van jouw onderneming. Onze experts staan klaar om je vrijblijvend te adviseren.